Synne til Amerika!

søndag 22. mai 2011

17.mai i Beijing! :)

Hurra for verdens beste dag! Eg elsker 17.mai og det er kanskje litt kjekkere i Beijing enn hjemme. Eller kanskje eg bare blei lurt av at Jørn Hoel va der, han pleier ikkje å være i Haus sedu.

Dagen begynte bra, det var fint å ikkje være fullasjuk og ta på seg en stram bunad. Ingrid spilte nasjonalsangen mens vi gjorde lekser før skolen og alt sto til.

På kvelden reiste vi på SAS-hotellet, gikk i tog rundt hotellet to ganger, hørte på talen, spiste fantastisk god mat, drakk øl, snakket me masse fine mennesker og koste oss gløgg!

Fine folk. Og jadda, Austin har fått seg sløyfe! ;)

Toget!

Veldig glade!

Rømmegrøt eller jomagraut som Austin sier.. ;)

Laks, spekemat, ordentlig brød, POTETER! Naaam!

Jørn Hoel.
Austin fikk feire sin første 17.mai og eg tror han likte d, han likte tilogmed jomagrauten og det hadde eg ikkje trodd. Eg hadde ikkje stor tro på han me tanke på at han IKKJE likte makrell i tomat, men det e greit... Eg e komt over det.. Nesten..

Denne helgen har vi vært aleine hjemme, Ingrid har flyktet til Korea nok en gang.. D e litt trist uten Ingrid, men det e veldig deilig å sprade rundt i underbuksen og! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar