Synne til Amerika!

mandag 23. mai 2011

Fin søndag me en fin gutt.

I går va det søndag i Kina, det var det kanskje hjemme og, men iallefall. Søndag e en dag som har tatt seg opp i d siste, eg begynner å like søndager mer og mer. Denne søndagen likte eg spesielt godt for Austin slo på stortrommen og laget middag t ingrid og meg sjøl. Eg har dullet litt i d siste, tråkket litt på egne prinsipper og vært litt til skam for norske likestilte kvinner. Men e ikkje alle sånn når de blir kjent me nye mennesker, litt snillere enn de egentlig e til vanlig? Iallefall, det hjalp litt på sjølfølelsen min å ligge på sofaen når Austin lagde mat. Maten va kjempe god, så dette skal ha få gjøre flere ganger!

Gu' kå flink! ;)


NammNamm!
No har eg spiser eg restene t lunsj og tenker at på at eg ikkje har det så aller værst og det e en veldi fin tanke! :)

1 kommentar: