Synne til Amerika!

onsdag 4. mai 2011

Mye fisk på en dag!

På mandag hadde vi fri fra skolen (hurra!) og då var Austin, Cameron, to kinesiske høns som Cameron hadde meg seg og meg sjøl på akvariet. Den ene av de kinesiske tøttene va Cameron sin "language partner". Ja, Cameron eg håper du leser dette og noterer deg hermetegnene. Eg hadde mast lenge om at eg ville, så eg gledet meg veldig. Vi tok subway'en der, jadda, mye kollektiv transport på meg fortiden. De andre e så grådig på det og siden vi faktisk skulle ut på bytur me noen av de lokal følte eg at eg ikkje kunne begynne å syte over illeluktende kinesere og trange forhold.

Vi rotet litt me adressen, eller vi var jo ikkje helt tilfelle, men eg ønsker ikkje å henge ut noen. *hostaustinhost* Men vi endte opp på akvariet i dyrehagen, det var ikkje helt det som va meningen, men akvariet er akvariet! De hadde en kjempe cool del me maneter av alle mulige slag, veldig stilig. Der blei dagenes eneste bilde og faktiske bevis på at vi har vært der tatt og:


Etterpå spiste Austin og meg bergensk fiskesuppe og drakk cider fra Ikea. Det var veldig koslig, Austin var kjempe snill og sa at suppen smakte fantastisk. Då blei eg veldig gla og tenkte at eg e ikkje så aller værst til å lage mat sjøl om en viss gammal grinebiter på Frøland alltid klager... Jo, det er vanlig å ha gulrøtter i spagetti sausen!

Grueli fin gutt spiser grueli god suppe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar