Synne til Amerika!

fredag 29. april 2011

Midterms, øl og den botaniske hage!

På onsdag hadde vi midterms, og den va om mulig enno værre enn eg hadde trodd den skulle være. Veldig ukult, veldig. Eg blei ikkje ferdig en gang! Og eg som hadde store planer om at dette skulle bli semesteret med stor s! Jaja, ny bok og nye muligheter på tirsdag!

Så etter skolen på onsdag syns Kristina og meg sjøl veldig synd på oss sjøl og bestemte oss for å spise is ute i fineværet. Så kom plutselig Alessandro og snakket om øl, eg var/er/vil aldri være vanskelig å overtale når det kommer til utepils og vips var det gjort! Eg har lyst å si at det blei til en helaften, men det var vel mer en helettermiddag! Veldig koslig; alle var lettet over avsluttet eksamen, fint vær og billig øl! Nett sånn som det skal være i Beijing.

På torsdag, altså i går, var vi på tur med skolen til den botaniske hagen i Beijing. Kristina hadde ikkje helt troen på at eg kom til å være med siden det kanskje blei litt i overkant mye hygge-øl på onsdag, men joddaschmodda! Fem på åtte va eg klar, som vanlig første mann på plass! Noen må seriøst ta en liten gjennomgang på klokken me de i klassen min.. Uansett og folk va seine blei det faktisk en overraskende kjekk tur til en fin plass me fine mennesker. Eg trur farmore hadde blitt helt vill hadde hon sett alle de fine blomstene, til og meg eg blei litt fascinert! Og så kjøpte vi såpebobler! Veldig kjekt. Men de koreanske jentene kunne ikkje blåse såpebobler, eg skjønner egentlig ikkje ka de ikkje kunne gjøre, men de fikk det bare rett og slett ikkje til. Men eg syns egentlig det va like greit, godt å vite at de har noen defekter de og.

Jadda, vi har kjøpt oss blomsterkranser og syns det står til!


No er det tre dagers helg og det skal bli fantastisk! Good helg! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar