Synne til Amerika!

tirsdag 12. april 2011

Skoleliv.

Eg er ikkje helt motivert fortiden, leksene tar lang tid, ordene vil ikkje sitte. Eg lærer meg ordene og eg husker de helt fint til diktaten dagen etter, men då er det nett som eg har skrevet de opp og så er de forsvunnet! Veldig fortvilende følelse! Og så er eg ikkje helt på g me de i klassen. De koreanske jentene e veldig hyggelig og snille, men det er ikkje til å stikke under stolen at de er veldig koreanske jenter. Det er myye snakk om hår, sminke og klær. Og for meg som e nett over middels interessert i dette begynner eg å gå litt tom etter over en måned på skolen. Eg e en del me hon ene russeren (ja, kem hadde trodd!) i klassen, den eneste som kan engelsk, kanskje ikkje det lureste valget, men hon e veldi hyggelig og har bodd mange år i London. Ukult å si, men det hjelper på med litt europeisk kultur!

Utsikten fra plassen min, dette sitter eg å glor på når eg ikkje skjønner ka som skjer!

Synne-tid før de andre e komt! :P

Skriv 700 tegn om mann som har glømt vesken sin på en benk. Great!
En av grunnene til at eg ikkje klarer å bounde helt me Sovjetene i klassen e for at de har ingen respekt for tid, vi begynner halv no på skolen og de kommer dinglene inn mellom halv ni og ni. Alle som kjenner meg vet at det er ingenting som irriterer meg mer enn folk som kommer forseint. Og det forstyrrer og så sier de ikkje unnskyld! Eg vet ikkje om dette gjelder sovjetere generelt eller om eg bare har vært spesielt uheldig me de eg har fått i klassen.

Ja, dette va denne ukens sure-innlegg fra meg.. :P No får eg fortsette på leksene mine og slutte å klage! Det e vår, i dag va d 25grader og sol! Og eg e litt solbrent på nesen! :D :D

1 kommentar:

  1. DINGLENE...with DINGU and on the FERSHIPP of BATWINGU !
    With BLUE WINGED GOLD and GREEN PARROT and SCHAR and AVACLAM .
    And DIAST with INGST and LENA find LOVE EVERYWHERE.
    But most of all at PETWOOD.
    That's a WASSERMANN RAVENSTEIN.
    And now we shall all see what ZETAS have in their logbooks from EL SALVADOR.
    NESSESSEA like SYN SEA and RICK'S SETAIN.
    RED FERN GALLERY for ADA.
    And a CRASTEDE for MOLYA.

    SvarSlett