Synne til Amerika!

fredag 1. april 2011

Ekskursjon til ambassaden, regn og kjøttboller.

Nett no e NLA IKF i Beijing. Det er veldi koslig, flere enn bare Ingrid og meg sjøl som gjør skam på oss på Helens og så e det alltid kjekt å treffe litt norske. I dag var vi me de på ambassaden for å høre et foredrag og Kina og Norge sitt forhold etter fredsprisen og bare generelt om handel mellom Kina og Norge. Veldi kjekt! Ambassade-mannen fikk det nesten ut til å høres ut som det var håp for meg me jobb etter eg e ferdig og det e jo sånn som en liker å høre! Ellers så var NLA folkene kjempe oppdaterte på Kina, som seg hør og bør siden de studerer det, så de hadde masse smarte spørsmål og det hele blei en veldi spennende og lærerik greie!



Rett etter ambassaden bar det på kjøttbolle-middag hos Ahn, Ayano og Natsuki! Eller først var det en times power-nap i sengen til Ahn, som var grusomt hard sjøl for kinesisk standard. Eg har klaget på sengen min for siste gang! Uansett utmerket middag! Eg har sagt det før og eg sier det igjen hjemmelaget mat i Beijing smaker helt fantastisk! Veldi flinke jenter!




No sitter eg, på en fredagskveld og pugger tegn for vi skal på skolen i måren. Ikkje kult, men så e det tre dager fri på grunn av en eller an festival som eg burde imponert me å vite ka va, men nei. Så kos dåke me helg folkens! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar