Synne til Amerika!

mandag 4. april 2011

Då Cameron danset til Ricky Martin på tv.

Eg vet ikkje kordan eg skal begynne å forklare om min lørdag. Fantastisk dag. Cameron hadde blitt valgt ut til å representere skolen i en slags talent konkurranse som skulle være på tv. Han hadde gitt Ahn en liten smakebit på forhånd og hon lovde meg at det kom til å bli fantastisk morsomt. Eg va litt skeptisk, det var samme sted som vi var for noen uker siden og såg på et ant musikkprogram, og det var jo ikkje helt suksess. Men de hadde sagt at det bare varte i to timer og vi skulle være hjemme før sju. Men den gang ei, klokken blei sju og Cameron hadde ikkje begynt en gang. Eg va sur, varm og lei. Halv åtte sa de at alle fra skolen vår måtte komme og sette seg blant publikum, eg va fremdeles sur og hadde veldig lave forventninger. Men Cameron skuffet ei, han sang "we are the world" i tidenes mest cheesy smoking og danset til Ricky Martins "La Vida Loca" i glinsende sølvskjorte! Det var helt utrolig morsomt, og Cameron som den preformeren han e gjorde det helt uforglemmelig. Det er lenge siden eg har ledd så masse!



Og så vant de! Hehe! Veldi flinke! :D

Det hele blei feiret me bucket på Helens:


Ellers så har eg fri fra skolen i dag, det er over 20grader og sol! Vår i Beijing e ikkje så aller værst! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar