Synne til Amerika!

søndag 24. april 2011

Sol ute, lekser inne og en stalker i gangen!

Ja, i dag blir visst all blogging som ikkje har blitt gjort de siste ukene tatt igjen! Det er litt over gjennomsnittet kjipt å sitte inne og øve til eksamen når det e 25grader og sol ute.. Men gøtt det fins internett, så eg får kastet vekk litt tid likevel.

Kjedelig lekser inne.

Veldig deilig vær ute!
Men det har vært litt action i dag, det har det. Ingrid og meg sjøl greide endelig å bestemme oss for ka vi ville spise(det blei kinesisk for de som lurte) og gikk ut, når vi skal gå inn i heisen på vei hjem får eg melding av Ingrid sin African boyfriend at han var utenfor hos oss og at eg måtte komme og slippe han inn for Ingrid var sur på han. De hadde hatt en liten uenighet i går om det å komme forseint og sånne andre ting vi norske liker å være litt streng på. Ingrid syns det var litt drygt å bare stille opp på døren, så vi hoppet ut av heisen og bestemte oss for å ikkje gå hjem, men å rusle en tur i stedet. Søndag e ikkje en dag e ikkje en dag for krangling, så vi fikk oss en tur i fine været og en lengre diskusjon på kor lite okey det er å være forsein til ting. Eller mye til diskusjon blei det vel egentlig aldri siden vi er veldig enig på tema.

Når leser det no ser eg at dette kanskje ikkje va en så veldi spennende historie likevel, men det var det mest spennende som har skjedd me meg i dag. Og no har eg vel strengt talt ingen unnskyldning for ikkje å fortsette me leksene, 3 blogginnlegg på en dag e vel nok.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar