Synne til Amerika!

søndag 10. april 2011

Tur til de luktende åser!

På lørdag var Ingrid, Ahn, Natsuki, Yumi og meg sjøl på fæla utflukt til Fragrant Hills, tok buss og greier! Eg tror det va typ min andre gang i Kina. Det er ikkje meningen å være kjempe norsk og nyte oljepengene for mye, men eg håper det e siste gang. Det e så masse folk og lukter og masse folk og lukter og masse folk! Du tror liksom bussen e full og så kommer det ti til og så tenker du at no kommer det ikkje til å være plass til en liten baby til liksom og så presser de på tjue til! Helt sjukt!

Når vi reiste skulle vi "pa shan" som blir oversatt til "climb mountains", Ingrid og meg sjøl tok dette veldi seriøst og hadde på oss trim-tights, sports-bh, joggesko og hele pakken. Det visste seg at vi hadde tatt dette litt for bokstavelig, de andre kom i skjørt og kjoler og det viste seg at det ikkje va så mye fjell å klatre. Så vi endte opp må å rusle rundt i en park, så på blomsterne, glodde på folk, blei enno mer glodd på av folk og hadde det fint. Det e ikkje så ofte eg kommer meg ut av Wudaokou, no hørtes det ut som ufrivillig måtte være der, men eg e bare veldig gla i Wu, så når eg først gjør det e det alltid veldig koslig!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar