Synne til Amerika!

torsdag 12. mai 2011

Peking and.

Denne uken er broren til Austin på besøk i Beijing og det har blitt mye typisk kinesisk og wudaokou mat på oss. I dag var vi og spiste peking and på et kjempe fint sted, eg glømte sjølvsagt å ta me kamera så dåke må nesten bare tenke dåke t kordan det var der. Vi snakker kvite duker, ordentlige glass laget av glass tilogme me stætt! Jadda, snakk om luksus midt i uken! Men sånn er det når det kommer fint folk like fra Amerika.. Peking and va fantastisk godt som vanlig, eg tror faktisk eg ska begynne å spise det oftere for kvar gang blir eg overrasket over kor utruulig godt det er.

Det er ofte når eg ska blogge så tenker eg, åå gu' dette e spennende og gøyalt, dette må eg skrive hjem om! Men så når eg faktisk skriver det så hadde eg ikkje så mye å si likevel og så ser eg at det ikkje va like spennende som eg trodde. Eg føler dette kanskje blei et sånt blogg innlegg. Oh well..

Nei, eg får vel legge meg, i måren e d fredag og fredag e en fin dag så eg vil ei være trøtt då! God natt!

1 kommentar: