Synne til Amerika!

torsdag 2. juni 2011

Dette har skjedd så langt...

Eg har ikkje vært så flink å blogge i d siste, så her kommer en liten oppsummering på ka som har skjedd siden sist:

Prosjekt i kouyu-klassen, altså snakke klassen. Alle skulle lage mat som var typisk for sitt land. Siden d ikkje så veldi mange andre nordmenn i klassen min og gruppene ikkje gikk helt opp va eg sammen me den ene russeren og hen fra kasak. Vi lagde pannekaker for vi fant ut at d va internasjonalt og veldig enkelt. Poenget me oppgaven va at vi skulle bruke matlagings uttrykk og forklare klassen ka vi hadde gjort. D hele va ganske kjekt!



Forrige helg var vi å spiste lammelår på gaten. Veldig koslig. D e griller på bordene på restauranten og så får en hele, rå lammelår og så griller vi de sjøl. Fin middag. D syns eg alle bør komme til Kina og prøve, og så har de de mest fantastisk agurkene i en sur sos av noe slag, rett og slett fantastisk!




Og så har eg sjølvsagt vore på skolen og gjort lekser til eg spyr, men aldri nok.. Men det e så grueli kjedelig å fortelle om, kan heller vise et bilde av Woohee sin mat-presentasjon:



Hmm, no begynner eg å gå litt tom for ting eg har gjort og iallefall ting eg har gjort som eg har bilde av, og ialleallefall ting eg har gjort som eg har bilde og som e anstendig å blogge om. Eller på fredag drakk vi oss full på Helens, d gjør vi jo strengt talt kvar fredag, men denne spesifikke fredagen så vi sånn ut:



No vet dåke kordan eg har det! Så skal eg bli litt flinkere å skrive. No e d fire dager fri fra skolen og det skal bli faaantastisk! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar