Synne til Amerika!

mandag 13. juni 2011

Grill haloy!

På fredag var vi på grillfest i et ekte hus. Med hage og hele pakken. Det er ei kvardagskost for oss i Kina, så hele opplegget var ganske stas. Vertinnen heter Blenda og gikk i klasse med Ngan før og bor her sammen med familien sin for pappen hennas er ambassadør for Brasil eller noe i den duren.

De hadde hage bakom huset der vi grillet, drakk øl og koste oss. De hadde en stor svart hund som drev og lusket rundt hele kvelden, så eg blei aldri helt varmt i trøyo, men alt i alt var det en fin kveld.


Søt Natsuki og søt Yumi.

Jack og Steph.

Grilling for fullt! :D
Etter grill moro reiste vi på Helens, fredag var Francis sin siste dag i Beijing. Men bare for sommeren, han kommer heldigvis tilbake til høsten så eg blir ikkje heilt aleine. Første avskjedsfest for dette semesteret, begynner å innse at det ikkje er lenge igjen før eksamen og så skal alle reise. Det fine med Beijing er alle de kule folkene, det kjipe med Beijing er når alle de kule folkene reiser hjem.. :(

Jadda, fint liv; et stykk kjekk brite og et stykk feiandes flott kanader. Begge e single så bare å gi en lyd viss noen e interessert i en e-post adresse eller et telefonnummer! ;)

Hade fint Francis! Sees til høsten!
Ja, som sagt har det endelig gått opp for meg at eksamen begynner å nærme seg med stormskritt, så no blir det nok mye blogging kjenner eg meg sjøl rett! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar