Synne til Amerika!

torsdag 16. juni 2011

Litt bra og litt dårlig!

Hindagen va vi og spiste peking and, og eg har sagt det før og eg sier d igjen; Herregud kor fantastisk det! Ja, magisk rett og slett! Sist gang vi va og spiste så va eg så dum og ikkje tok me meg kamera, men det har eg gjorde eg denne gangen, så no skal dåke få se bilder av ka dåke går glipp av når dåke e i Norge.. ;)

Peking and va det som va bra i dette innlegget.. Betaling av skolepenger, not so good. Og no tenke dåke kanskje; Uffda, kjedelig, men for å være helt ærlig så har vi hørt det før, kineserene e ødelagt når det kommer til sånne greier, men må du syte om det kvar gang? JA, det må eg. Registrering, betaling av skole penger eller bare å snakke med noen som jobber på kontoret tar fra meg litt av min vilje til å leve! Dramatisk no? NEI! No skal eg fortelle: Det begynte ganske greit, eg spiste lunsj, gjorde litt lekser og ventet på at klokken skulle bli 2 og kontoret skulle åpne, går bort på kontoret og stiller meg i kø for så å komme på at eg har glømt forsikringskortet så eg måtte gå helt hjem og hente det for så å komme tilbake så eg havnet laangt bak i køen. Greit, det va min feil, men no kommer resten som kommer til å gi dåke så mye sympati for meg at halvparten hadde vært nok, men bring it anyways! ;) Så eg e på kontoret i hovedbygningen, kommer fram etter evigheter i kø for å få en rekning for skolen som eg må ta i banken og betale. Tilbake til hovedbygget for å bli sendt i en tredje bygning for å betale forsikring. Tilbake til kontoret for å bli sendt tilbake til bank bygget for å å få en ny lapp som eg rett og slett ikkje skjønte ka va. Tilbake til kontoret for å måtte gå tilbake til den tredje bygningen igjen for å levere inn passet! Shleten! Og i 35 varme grader va dette ingen lek. Eg trodde eg hadde fått heteslag, helt til eg kom hjem til Austin som kunne fortelle at dette ikkje va heteslag for han hadde en venn som... Ja, eg fulgte ikkje med på historien, eg skylder på heteslaget, men det var sikkert en spennende historie! Så etter at eg hadde fått solstikk og heteslag og hele pakken, eg svettet ut neglene, UT NEGLENE, det va så varmt.. Oj, eg mistet litt fokus det va så varmt den dagen. Det eg skulle fortelle var at det var ikkje så aller værst å komme hjem til en snill gutt som gikk på butikken og kjøpte sjokolademelk, strøk meg i håret og sa at det sikkert va norsk heteslag eg hadde fått. No glømte eg nesten korfor eg søyt.. Kanskje eg burde forandre overskriften til masse bra og litt dårlig..? :)

Bildene kom visst på slutten.. Dette blei et rotete innlegg! Jaja, nyt bildene:




Namm, namm! Helt magisk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar