Synne til Amerika!

mandag 27. juni 2011

Då var vi igang!

I dag hadde eg første eksamen, no er det fire dager med fem eksamener! I dag hadde eg hovedfaget zonghe, eg tror det gikk helt greit, men eg blei ikkje heilt ferdig. På slutten skulle vi skrive to stiler, den ene var å gjenfortelle en tekst fra boken og den andre var å fortelle om kordan eg trur livet mitt blir i 2030. Det blei ganske billige tekster, ikkje noe å skryte av. Eg kom for eksempel ikkje på kordan eg skreiv kort, så då blei det ikkje så lang i det istedet..

I helgen var det hardpugging, noe eg egentlig e litt imot, men e du desperat nok så....

Ngan tenker kjempe hardt!

Dear Caitlin, this is just to make you happy! :)
I morgen er det lytting og stil skriving, onsdag er det lesing og skriving og torsdag er det snakking. Ønsk meg lykke til! :D

Btw, som en liten tilleggs opplysning vil eg minne alle på at det bare er 8måneder til min bursdag i dag..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar