Synne til Amerika!

torsdag 23. juni 2011

Uffeguffe vær!

Så i dag høljeregner det, skikkelig skikkelig regner! Og lyner. Og tordner. Eg skulle egentlig ut på middag me japanerene og Ngan, men i Beijing stopper livet opp når det regner så her sitter eg. Ingrid er reist Sverige og Austin er ute me noen kompiser (jadda, beinharde amerikanere trosser regnet!), så eg er faktisk heelt aleine i leiligheten og det føles litt rart. Så no gjør eg lekser, hører på Hellbillies og ser på lynet. Det er ganske fint. Tenker på at eg burde ryddet rommet og organisert til pakking, men det blir nok gjort i siste liten med alt ant. Eg skal flytte i ny leiligheten før eg reiser hjem på sommerferie, sammen me Ayano og Natsuki. Gleder meg veldig masse til japansk moro og haloy! :) 

Nei, no trekker eg bare ut tiden for å unngå fornuftige ting! Full stopp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar