Synne til Amerika!

søndag 5. juni 2011

Langhelg me shopping, sjuk gutt, frisk Synne, god mat og lekser.

Fire dager fri fra skolen e deiilig! I går va Austin og meg sjøl på shopping for mamma og handlet vesker som noen gærninger! Men shopping me en snill gutt e shopping eg kan like, veldig greid å ha en som insisterer på å bære alle posene: Følte meg litt som en kinesisk tøtte som trippet ved siden av me bare lommeboken i hånden, men det e en følelse eg kan leve med! Mellom slagene hadde vi lunsj på Fridays, d va veldig kjekt. Austin sa han følte seg som hjemme, og d gjorde egentlig eg og! :P




Austin har bordskikk som av og til får d til å gå litt kaldt nedover ryggen på meg, han påstår at alle amerikanere spiser sånn, men eg vet ikkje helt om eg tror på d. Han typer bruker kun gaffel, altså han kutter maten me gaffelen. Eg prøver av og til å si sånn; "kompis, eg tror du har fått kniv for å bruke d", men eg kommer ikkje helt igjennom.

Egentlig hadde vi store planer om å sove på muren i helgen, men Austin e ikkje helt pigg, så han har vært til legen i dag. Rett ved siden av der han va til legen e d en vestlig butikk som eg klarte å gå litt bananas i, så eg har kjøpt skikkelig grovbrød, rømme og taco stasj! Så i kveld ska d bli taco feast for alle penga!

Mye tyt om Austin, legger me et bilde av meg og så ingen glømmer kordan eg ser ut! ;)


No skal det pugges tegn til den store gullmedaljen! Happy sunday! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar