Synne til Amerika!

tirsdag 28. juni 2011

3 down, 2 to go! :)

I dag har eg hatt to nye eksamener lytting og stilskriving. Lytting er like grusomt som det var forrige semester, men eksamen gikk ikkje så aller værst då eg er veldig spent på resultatet! Etterpå hadde vi stilskriving, eg tror ikkje eg har fortalt så mye om det faget, men det har uten tvil vært det værste faget vi har hatt dette semesteret! Helt grusomt, men siden eg nesten ikkje hadde levert noen av stilen eg skulle og måtte masse produsere stiler forrige uke kom eg liksom litt inn i det og eksamen gikk veldig bra. Veldig lettet for det!

Ja, dette e det som skjer i livet mitt. Skulle no egentlig bare fortelle at eksamen gikk fint, eg er livet, har det bra osv!  (JA, MAMMA OG PAPPA DET ER DÅKE EG SKRIVER TIL, EG TRENG LITT OPPMERKSOMHET!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar