Synne til Amerika!

lørdag 22. oktober 2011

Hamburger draum!

Eg våknet opp i dag tidlig og det eneste eg ville ha var hamburger. Eg greide nesten ikkje tenke på noe ant. Men det greide visst tydligvis alle andre så ingen ville være med meg å spise hamburger. Roomie'ene sov, de har en unik evne til å sove hele dagen, så eg turde ikkje spørre de heller. Men utpå dagen/kvelden begynte de å våkne, etter at eg hadde både vært på trening, ryddet i klesskapet og skrevet en stil om norske eksport varer.

Så då tvingte eg de med på hamburger jakt, og jammen blei det hamburger på meg!

Jadda, vi måtte selvfølgelig vente en  evighet på taxi..

Korfor ser du i menyen?? Vi ska jo spise HAMBURGER!! 

Eg blei så gla når noen ville være med at eg glømte visst å ta på meg mascara. Fresht.

Herlighetene har ankommet!

En liten kinesisk morsomhet på toppen der. Men den er så sløv at eg gidd ikkje oversette.

Lykke. Happiness. 幸福。
Så det var den historien fra livet mitt. Spennende. Men no våknet de visst i Amerika, så då er eg busy. Happy lørdag alle sammen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar