Synne til Amerika!

mandag 17. oktober 2011

i Beijings gater 2!

Eg fortsetter å dele moroa eg! I dag hadde eg med meg kamera på skulen, så disse bildene er fra skoleveien min!

Sykkel fikser!

Leite etter hull i dekket.

Frokostbod på hjul.

Kø og sånn!
En til sykkel fikser.
Elektrikere - Chinese style!

Bossbil - Chinese style!

Fin sykkel.

Kina <3
I dag har eg forresten gjort lekser på kafe og spist lunsj sammen med andre mennesker. Ulikt meg, men fint en gang i blant. Men no er eg hjemme og det er mest fint.

Jess, lekseboken min ser helt lik ut på kafe, men tenkte dåke sku få sjå bilde, i tilfelle det var noen som ikkje trodde på meg.

I dag når eg hadde med kamera på skolen blei de koreanske jentene i klassen helt vill og ville at eg skulle ta bilde av de. Men eg sa at eg ikkje hadde mer strøm på kamera for eg syns hele situasjonen blei så klein. Etterpå angret eg litt, for viss eg hadde tatt bilde av de kunne eg jo ha visst det her på bloggen. Oh well, det får bli neste gang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar