Synne til Amerika!

onsdag 12. oktober 2011

Hardt.

Av og til syns eg at Kina er teit. For eksempel no når eg må gå på skolen i sju dager i strekk, hjernen min klarer liksom ikkje å skjønne at det ikkje er torsdag i dag sjøl om eg har vært fire dager på skolen.. Så no tror kroppen at den skal få øl i måren, men så er det bare onsdag!

Det går forresten bedre på skolen, læreren har gått med på å gi meg smilefjes viss eg er skikkelig flink med leksene! Motivasjonen er helt klart tilbake, og eg har levert inn den ene leksen eg ikkje leverte i protest når eg fant ut at eg ikkje fikk smilefjes.

Se her då! Smilefjes!


Ellers så vil eg fortelle litt om Lotte. Det var hon med den fine kjolen på Helens.

Dette er Lotte:


Meg og Lotte går på trening sammen, Lotte er kjekk å trene sammen med. Typ når eg er sliten og bare vil gå hjem og syns synd på meg sjøl sier Lotte sånn "Jeg syns du er flink jeg". Hon sier det på østlandsk og det føles nett som å være på tv!

Av og til trener eg med Natsuki og, men det er ikkje like kjekt. Natsuki svetter ikkje, og det får meg bare til å føle meg skikkelig ekkel. For eg svetter. Mye.

Ellers så spiser eg egg for tiden. Eg er tom for snus og siden eg er et svakt menneske er eg avhengig av å være avhengig av noe. No er det egg. Til alle måltider.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar