Synne til Amerika!

fredag 21. oktober 2011

Hurtig blogging!

Eg får støtt og stadig klager over at det er for lite oppdateringer, så her kommer en kjapp oppdatering om at eg har det bra før eg ska ut å spise Korean Fried Chicken! :D I dag har eg det spesielt bra for det eg hadde fri fra skolen og fordi eg har fått pakke fra mammen min!! :D

Den var full av trenings klær og strømpebukser. Hurra! 

Sjå kor fin eg vart då!


 Så då var eg nødt å gå å prøve de ut sjøl om eg hadde vært på Yoga om morningen (jadda, sprek som faen!), og eg kan fortelle at eg syklet fortere enn noensinne takket være de nye treningsklærene. Når eg kom hjem var eg så sliten:




Tusen takk mammen! :)

No er det ut på livet i paljett jakke og cowboy støvletter! Gooood helg!! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar