Synne til Amerika!

torsdag 2. desember 2010

Du er ei velkommen!

I går vasket eg håret. For å gå på skolen i dag. D va tiltak. Så når eg kom på skolen i dag, fordi eg rett og slett ikkje turde å være vekke lenger blir eg sendt hjem. D va snakk om bakterier og spredning og masse ord eg ikkje kunne. En halvtime va eg på skolen, og eg hadde vasket håret. For en halvtime! Så no e eg tbake på sofaen me streng beskjed om ikkje å komme tilbake før eg har sluttet å hoste. Heldigvis har vi fri i måren så eg går ikkje glipp av noe mer. Hele skolen har fri, eller hele fakultet mitt har fri. Borthen har altså ikkje fri. Ingrid tar dette veldi tungt, eg syns d e litt morsomt. Eg prøver å være støttene og si sånn som; shlapp av du går jo ikkje glipp av noe, d e jo ikkje sånn at vi skal ut eller noe ant gøy. men egentli så ler eg litt inni meg. Enkle gleder.

Tre dager har eg lagt sånn. D e deprimerende!
Eg har helt glømt å fortelle at Malin lagde middag t oss på mandag. Hon e helt gal etter bernaise sos og snakker om d hele tiden så pappen hennas hadde me t hon. Så på mandag hadde vi biff og barnaise. Eg spiser ingen av de tingene, men vi hadde brokkoli og hjemmelaget pommefrites og d liker eg. Så d blei en veldi fin middag. Som tidligere nevnt blir all mat veldi mye bedre når du lager d hjemme her nede, mye bare fordi den e lagd hjemme! :D

Namm, namm sa de!

Men eg klager ikkje på pommesfrites, kål og brokkoli!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar