Synne til Amerika!

søndag 5. desember 2010

Krigføring og pakke!

Så idag e eg kjempe lykkeli for eg har fått pakke i posten fra snilla tanto og snille onkelen min! Masse godter! Og tomatsuppe. Eg har veldi lyst å lage tomatsuppe no, men eg tror eg ska spare d t en dag eg hater livet litt osv. Borthen tror hon ska få tomatsuppe og, så eg ska iallefall lage d en dag hon ikkje e hjemme! Tihihi, nei, d va stygt. Borthen ska få. Litt. Og så har eg fått sminkeservietter av rett merke og. Veldi gøy me pakke!

Tjoho og hipphurra!


Så krigføring. Nabogutten har trommer. Som han spiller på støtt og stadig. Dette irriterer oss veldi siden veggene e som papir og vi kan faktisk høre han puste i rommet ved siden av. Så i dag når han trommet i vei, blei d litt mye for meg. Så eg hang meg ut vinduet og vinket og herjet t han og viste at han måtte slutte. Så sluttet han og eg tenkte; å, så snilt. Han sluttet i typ 2 sek, så begynte han igjen og så hadde han dratt ned gardinen så vi ikkje kunne se han lenger. Utrooolig irriterende! Så då tok vi dataen t Ingrid ut i stuen, koblet t høytalerene og satte musikken på full guffe og lo rått. Han sluttet å spilte ganske kort tid etter d. Hah! Så dagens spørsmål er: Kem FAEN kjøper trommesett t ungen sin når de bor i blokk???

I dag e d forresten 5.desember og pluss 13 grader i Beijing. Awesome! Love it! Dagens spørsmål nummer to: Korti va d sist 13grader i Bergen? Og då mener eg ikkje minus.. Mohahahah!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar