Synne til Amerika!

onsdag 1. desember 2010

Sjuk.

Eg e sjuk, typ eg e usikker på om eg kommer til å overleve dette. Feber, omegaforskjølet, vondt i hals og hodet. Eg e hjemme fra skolen på dag to, så i tillegg t alle de faktiske ondtene eg har øker angsten for alle leksene eg ikkje gjør og alle tegnene eg ikkje kan. Men eg blir helt utslitt bare av å se bort på bordet der leksebøkene ligger. Dramatisk you might say? Nei, når eg først blir syk e eg mye sykere enn alle andre, sånn e d bare. Og så går d litt ut over sjøltilliten for eg pleier å take pride i at eg aldri blir syk. Men no ligger eg her og eg har d ikkje bra. Sjølmedlidenheten e på topp. Og d eneste eg har lyst på e skive me makrell i tomat, agurk og majo. Eg har lyst på d hele tiden, t frokost, lunsj, middag og kveld. Og eg e så bitter for at eg trodde eg va for kul t å ha me meg makrell i tomat eller leverpostei ned her. Eg tenkte at nei, no må du gje deg, viss du dka flytte ned her må du kvitte deg me sånne vaner. Men eg klarer d ikkje. Eg vil ha makrell i tomat! NO!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar