Synne til Amerika!

mandag 20. desember 2010

Snart jul! :)

Eg har ei vært flink å blogge i d siste, mest fordi eg ikkje har gjort noe verdt å fortelle om (ja, eg føler alt eg skriver i bloggen e nødvendig for allmenheten å vite) og litt for de eg e lat. Forrige uke drakk eg gløgg fra Ikea og spiste pepperkaker, drakk øl på Helens, såg 2 kinesiske filmer, spiste fire biter me sushi og va sjølvsagt en kveld på Koreansk BBQ. Så livet e som d pleier me andre ord.

Denne uken kommer nok t å bli litt mer busy og spennende. D e jo snart jul og vi har invitert folk t oss på julaften, så då e d jo litt greier. Og så begynner eksamen å nærme seg veldi. Så eg ser fram t 7.januar 09.50! Ja, for då e eg ferdi me dette semesteret!

Oj, eg har nesten glømt d viktigste som har skjedd! Eg har gitt opp vintage telefonen min for den ville ikkje slå seg på på typ tre dager. Så no har eg ordentli mobil, kjøpt på en ordentlig butikk. Eg ska legge ut bilde i måren. Den e veeldi fin!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar