Synne til Amerika!

torsdag 22. september 2011

Kalde nudler!

For alle som har vært i Beijing sammen med meg lengre enn 5 minutter vet at kalde nudler er noe av det beste eg vet. Eg går på Korean BBQ ene og alene for å spise de kalde nudlene som kommer på slutten av måltidet. Eg vet ikkje kordan eg kan forklare kalde nudler til noen som aldri har smakt det før, men eg kan si en ting; det smaker IKKJE som avkjølte First Price nudler (eg har prøvd).

En av de som vet godt at eg liker kalde nudler er min nye roomie Ayano, som ens ærend hadde tatt med seg kalde koreanske nudler - japenese style, tilbake fra Japan. Så i dag når eg kom hjem fra gymmen hadde tøtto laget middag. Og ikkje for å erte på meg noen, men etter å ha lekt pilates sammen med en haug over bendy kinesere i halvannen time, smakte dette bedre enn pinnakjøt, jomagraut og fredagstaco tilsammen! Helt magisk!

Så eg tror vi kan konkludere med at eg har fått meg tidenes beste roomie, og dåke ska få dette bildet og nyte resten av kvelden:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar