Synne til Amerika!

tirsdag 6. september 2011

Shopping faktisk.

I dag har heile bøtteballetten, altså Natsuki, meg, Ayano og Hanne vore på Ikea. Eg e mye mer på Ikea i Kina enn eg noen gang har vært i Norge, en av grunnene kan være at de har live band i restauranten. Det har eg aldri sett på Ikea i Åsane. En gang på Ikea i Skottland hadde de Lucia-tog, men det er det nærmeste eg har komt.

Desse flotte karane spelte lett jazz gjennom heile middagen vår.
En an grunn er maten, eg blir liksom ikkje like gira av tanken på kjøttboller hjemme når det er så mye ant gøtt, men her er det liksom gruelig staz!

Men her ser dåke; heilt vill i blikket!

Ellers, når eg kom hjem va eg gruelig gira for å skru sammen alt eg hadde kjøpt, men tror dåke ikkje at eg trengte verktøy?! Eg skjønte ingenting, eg trodde Ikea ting bare hadde me et sånn lite skrujern me bøy på og så kunne eg smelle alt sammen. Men nei. Syns godt at dette kunne stått på pakningen og ikkje på bruksanvisningen som ligger inni sånn at eg kunne kjøpt det når eg allerede va på Ikea.

Så då tenkte eg jaja, kan rydde og organisere alle tingen først då. Så når eg dreiv på datt den nye parfymen, som eg har fått av mor og far og som eg verken har råd eller lyst til å kjøpe ny, men veldig lyst å eige, ned i flisegulvete.

Eg bare:
f#¤%& i F#&/()%#"! H¤&/()==#"!!!!

Neida, eg sa ikkje det, men dåke skjønner tegningen. Eg va lei meg.

Men så kom de snille japanerene inn og vasket det opp og sa at alt gikk fint. Men nett no ser eg ikkje lys i tunnelen.. Rommet stinker av parfyme og eg har ikkje parfyme.

Eg ganske fin dag gikk over til å bli litt rough. Men no er det natt og det er kanskje like greit.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar