Synne til Amerika!

tirsdag 27. september 2011

Personal Day.

I dag tok eg dagen, helgen blei for hard, de kulturelle opplevelsene for ekstreme, så eg blei hjemme fra skolen. (Slapp av mammen, eg lover at det bare er i dag altså!)

Men eg har hatt en veldig fin dag i dag. Og no ska eg dele dagen me dåke, steg for steg med bilder. For de som er interesserte. Viss du ikkje er så veldig interessert, så anbefaler eg å ikkje lese videre, då tror eg dette kan bli ganske gørr.

Til frokost hadde eg knekkebrød med makrell i tomat. Jadda, galskap på en mandag! Også skypet eg litt med en venn fra Amerika. Det kan egentlig ikkje bli bedre enn det på en mandag. Eller jo kanskje visst de hadde ringt fra Norsk Tipping og sagt at noen hadde spilt på spillekortet mitt og eg hadde vunnet 8,3 mill! Grunnen til at de ringte på mandagen og ikkje lørdagen, var fordi det var så styr å få tak i mitt kinesiske nummer selvfølgelig..

Ja, skyping er faktisk sååå gøy!
Etterpå vasket eg klær. Det tror eg faktisk er det kjipeste eg vet. Eg har unngått å vaske klær til den grad eg har kunnet, men i dag måtte eg gi opp. Hindagen gikk eg faktisk bort på Merry Mart og kjøpte meg noen kinesiske grandma panties i størrelsen 6 XL, så eg slapp å vaske klær. Så mye misliker eg å vaske klær!

Internett, det er en fin greie. ALT ska deles! Sånn ser klesvasken min ut!
Og så har eg gjort gruelig masse lekser i dag, det er ikkje så veldig gøy der og då, men det er grådig gøy når eg kommer på skolen og faktisk skjønner ka som skjer. Lekser er mye høyere oppe enn klesvask, faktisk ikkje på samme liste som klesvask en gang!


Etter det, spiste eg lunsj og såg noen gamle episoder av How I Met Your Mother. Eg har sikkert sett samtlige episoder 5 ganger før, men de er like morsomme kvar gang. Eg snuste og drakk vatn fra Imsdal flaske og følte meg nesten som i Norge.


Men eg kunne ikkje se på How I Met Your Mother hele dagen, så etter lunsj var det på'an igjen med lekser og klesvask:



Eg har passert tre dager og vel så det på treningsfronten! (Hah, kem hadde trodd?) Så eg var på trening og:

Håper alle noterer seg at det henger klasvask bak meg der og!
Så gikk eg og la meg nytrent, nydusja i nyvaska sengetøy og skypet litt mer med den finaste eg veit! (Oj, det hørtes ut som en skikklig kvalmende Facebook status.. Nice!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar