Synne til Amerika!

onsdag 14. september 2011

Livet liksom.

Har rett og slett ikkje gjort noe verdt å blogge om siden sist, men ingen hjemme tar kontakt med meg så eg går utifra at dåke setter all dåkas lit til bloggen for oppdateringer, så dette er et eg-er-i-live-viss-noen-lurte-blogginnlegg. 

Eg har begynt på skolen. Eg har fått meg en venn, eller det skjedde i dag så eg vet ikkje om vi kan kalles venner helt enno, men eg liker han. Han er koreaner, virker ganske funny til den grad noen er ordentlig funny på kinesisk og hjelper meg masse. Jeej han! De andre i klassen stiller eg meg særs skeptisk til, de har en veldig intens framgangsmåte for å skaffe seg venner, og eg føler ikkje det egner seg helt dønn edru en mandags morgen.

Og så har dette begynt igjen:

Håper alle er klare for 4 nye måneder med sånn-ser-leksene-mine-ut-idag bilder :)

Ellers så følte eg meg litt som en celeb i helgen, og det var veldig koslig. Eg var på Helens, og så kom det inn en jente med kjempe fin kjole, så eg skulle spørre om kor hon hadde kjøpt den.

Og hon bare, på kav østlands:
-Er du Synne?

Eg tenkte bare fuckfuckfuck:
-Ja, eg tror ikkje eg husker ka du het..?

Hon:
-Vi har ikke møttes før, alle jeg har møtt i Beijing snakker om deg.

Eg bare:
- Wiiiiiii!!!!!

Og så blei vi bestevenner for hon var kjempe søt og hadde kjempe fin kjole!

På søndagen skulle eg møte hon igjen for å spise sushi nok engang og på veien dertil, midt i et kryss, kom en bil kjørende (på rødt lys!!!!) og tutet kjempe mye på meg. Og så skjedde det noe som eg enno ikkje er helt over... Eg viste stygge fingen! Ja, kan dåke tro?! Skammelig spontanreaksjon, eg er bare veldig takknemlig for at gjennomsnitts kineseren ikkje vet ka det betyr.

Eg såg omtrent sånn ut (lukk øynene mor):


Eg har og brukt mye tid på min nye favoritthobby, nemlig å ta bilder av meg sjøl meg selvutløser. Dette bildet tok eg faktisk før eg gikk på skolen idag, for så god tid har eg om morningen liksom...


Eller dette tok eg på søndag når eg prøvde på alle klærne eg har i klesskapet fordi eg ville ikkje gjøre lekser:


Slenger med noen tilfeldige kinesiske tegn, bare på gøy liksom!

你妈妈不好看!!

4 kommentarer:

  1. :D så bra å høre at du har det fint Synne:D
    Jeg syntes du skal trå til med en spørsmålsrunde, det er vanlig for alle bloggere!!
    god klem fra Malin U

    SvarSlett
  2. Ah, en spørsmålsrunde, du sier noe der! Kommer nok før du aner det! ;)

    SvarSlett
  3. ha ha! Jeg ler så jeg griner Synne! Dette vil bli lest daglig! Awesomeness! Camilla S

    SvarSlett