Synne til Amerika!

søndag 18. september 2011

Kriiiiise!!!!

Dåke komme rett og slett ikkje til å tro det! Den nye lærern min, som eg har vært såå begeistret for til no, gir ikkje smilefjes i lekseboken!! Eg vet ikkje ka eg ska si eller gjør, eg kjenner eg har mistet all motivasjon for å gjøre lekser, dette har jo uten tvil vært drakraften for leksegjøring tidliger.

Bare se på dette:

Uforståelig tegn og daten, thats it!
For alt eg vet kan hon ha skrevet "driit dårlig" der, for eg skjønner ikkje! Det er jo bare rabbel. Så no sitter eg her på en søndags formiddag og syns ting er ganske crap, ikkje vil eg gjøre lekser for eg vet det ikkje er noe smilefjes å hente, og ka gjør du liksom ellers på en søndag?

Men vi kan heller snakke om noe litt mer koselig. Eg har forstått det sånn på noen av mine faste lesere (mor) at det er litt bekymring for ka eg ska blogge om no når ikkje Austin er her. Og som dåke sikkert har sett har blogg innholdet vært noe daft når eg ikkje kan skrive om alt det fine meg og Austin har gjort sammen. Men så tenkte eg at eg kan jo skrive om han fordiom, så får dåke (mor) fremdeles kontroll!

Forrige uke var han faktisk og såg denne mannen:



Kult, sant! Sjølvaste Obama liksom!

Så no er dåke alle oppdatert på både meg og Austin og det er e bare å sette seg tilbake og nyte siste rest av helgen!

4 kommentarer:

  1. Hehe, det er jo koselig å få en 好 i boka da:) Det er ikke alle lærere som gidder å skrive det en gang, men heller bare skriver prosenten:( Sitter med leksene selv nå, egentlig burde jeg bare lære meg å få dem unnagjort på fredagen så man slipper å sitte med det på søndag! Gørr.

    SvarSlett
  2. Ja, men eg vil ha smilefjes! :P Nei, fredag er hellig, elsker den følelsen når eg e ferdig på skolen om fredagen og eg ikkje må hjem å gjøre lekser. I noen få timer nett då føles det som eg har all verdens tid! Kan gjøre nett ka eg vil liksom! Løv it! ;)

    SvarSlett
  3. hei hopp du er topp, leser bloggen, og ser på din kropp. malin u

    SvarSlett
  4. Haha, så flink du har blitt til å kommentere! Liker!

    SvarSlett