Synne til Amerika!

søndag 25. september 2011

Kimchi overdose i koreansk bryllup!

I dag har eg vært i bryllup til en eg gikk i klasse med forrige semester; Woo Hee.

Så fin!
Eg vet liksom ikkje helt kor eg ska begynne å fortelle, eller ka eg ska fortelle, men hon giftet seg en katolsk kirke. Vielsen var litt rotete, folk snakket, kom og gikk som de ville og eg visste ikkje at de var begynt en gang, men så klappet alle sammen og då var de visst gifte!


Etter vielsen var det masse fotografering osv.

Et stykk meget misunnelig venninne. (I hope you read this Austin!)

De nygifte! <3
Og så fikk vi en riskake som smakte ingenting.


Etter kirken gikk vi for å spise koreansk mat (kalde nudler!), eg satt meg en kjempe søt koreansk jente som oversatt all synging, høying og roping til meg. Det var veldig kjekt å ha sin egen tolk.

Kimchi! :)
Så begynte alle å shotte souju, eg syns det var litt voldsomt på en søndags formiddag så då gikk eg hjem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar