Synne til Amerika!

torsdag 18. november 2010

Flere visdomsord fra Gao Laoshi.

Lurer dåke på korfor Kina gjør d bedre enn USA fortiden? Dette hadde vår kjære lærer helt ut av d blå svaret på i går. D e fordi USA bruker alle pengene sine på å leite etter Bin Laden, mens Kina ikkje har noen fiender så de kan bruke pengene sine på folket og utvikling av landet.

Så viss d e noe dåke lure på så bare si ifra, hon vet noe om d meste! ;)

Eg har tatt en personal day i dag som kjenner at eg angrer litt på me tanke på at eg hadde gjort leksene og schlappet ganske så bra av i går. Men bestemmelsen blei tatt i dag tidli i halvsøvne og no må eg bare leve me den, men den va litt unødvendig, den va d.. Mhm.

Ellers kommer Heykel tbake i dag og eg gleder meg veeldi! :D :D Oh happy day!

Nei, no må eg gjøre lekser så ikkje samvittigheten tar knekken på meg her! :/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar