Synne til Amerika!

onsdag 3. november 2010

HurraHurraHurra!

Endeli ferdi me midterms! Og d føles veldi, veldi bra! :D Vi hadde en liten oppvarmningsprøve på mandag, som gikk veldi dårli, men har ikkje den værste følelsen etter i dag, men eg ska ikkje si noe å ødlegge alt! :P

Men eg e særs lykkeli no, vi har ingen lekser før mandag, og i dag ska vi ut på middag me klassen for å feire, og så ska vi på Propaganda etter gammelt. Har ikkje vært der så langt dette semesteret, men eg føler at i dag e dagen for å utnytte seg fullt av all you can drink for 30 kuai! :D

Masse å være gla for den uken, eg har snakket me mammen min som sier at eg ska få reise hjem i ferien sjøl om eg egentli ikkje har penger.. Dette har eg bekymret meg for veldi lenge, Ingrid e gaaanske så lei av å høre om d, så stemningen e i taket her no! :P Ahh, eg føler ikkje e får overført lykkefølelsen nok i dag; eg e like gla som på lillejulaften, og nesten like gla som på bursdagen min, d kjennes ut som en mild 17. mai følelse!

I måren ska eg svare på alle mail, men no ska d kviles me god samvittighet!

Fire ekstremt lykkelige jenter som ei har midterms å tenkte på lenger! 很高兴!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar