Synne til Amerika!

lørdag 30. oktober 2010

Halloween sei dei.

I dag har vært tidenes slappis-dag. Eg har ei gjort noe fornuftig, men spist mye junk og sett to filmer. Nei, d e løgn eg sovnet midt i den ene. Ka skjedde me gamle dager når eg kunne ta nattbussen hjem, dusje og gå på tidligvakt på Shell?? Men den ene filmen va veldi kjekk, Cemetery Junction het den. D e allti veldi spennende å se filmer eg har kjøpt, for eg har jo ikkje så veldi peiling og har stort sett aldri hørt om noen filmer så kriteriet når eg velger e som oftes at de ikkje ska være amerikansk. Noen ganger blir d veldi mislykket, men i dag va filmen nice!

Tøttene har vært her og pyntet og staset seg t Halloween og eg har lekt fotograf og litt dj (men d va så mye klaging på musikken at varte ikkje lenge) og d va veldi moro! Siden eg faktisk MÅ gjøre fornuftige ting i måren, blei d ei noe utkledning på meg! Planen om å drikke øl en gang i uken her nede, som eg ikkje hadde noe tro på før eg reiste, går faktisk overraskende bra! Like it!

Men dåke ska få sjå bilde av kor fine de andre blei:

Ahn e super-cat!

Søte kaninen Ayano :)

Og så et bilde av mindre fine Synne som ligger og slasker på sofaen!

Kaninen, katten, kineseren og Snøhvit.
Fine Malin!
Så håper alle søte, snille jentene mine hjemme koser seg på hyttetur i Dyrhovden eller på vorspiel hos Wenche! I dag skulle eg litt ønske eg va hjemme altså!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar