Synne til Amerika!

mandag 4. oktober 2010

Sjopping!

I går va dagen som eg har utsatt og utsatt og utsatt! Silkemarkedet. Og d va shopping på seriøst nivå, typ me joggesko, den store lommeboken for masse cash og vi hadde me Ingrid sin store koffert for å fylle me ting. Og den blei fylt, typ så mye at vi ikkje hadde plass t de siste veskene vi kjøpte. Eller who am i kidding, som eg kjøpte. Og vi e ikkje ferdi, vi fikk ikkje en gang begynt på skoene. Og no lure dåke sikkert på ka som har skjedd etter fattigdoms-innlegget mitt, men dette va ei t meg. Og shopping e faktisk enno litt værre når d ikkje e t deg sjøl. Og silken som eg en gang reknet som the inside of my own pocket, hadde forandret seg; brillene hadde byttet plass t typ helt andre siden av der d va før, og d va noen nye som hadde begynt å jobbe i den faste sjappen så vi måtte faktisk bruke ganske lang tid på prute på nye solbriller t Ingrid. Og skoene, som vi egentli aldri kom t va på en helt an plass. D e mye en ska plages me, d e iallefall sikkert. Men eg ska ærlig innrømme at eg opplevde litt lykke og, typ to ganger. Eg såg den fineste kåpen noensinne, og den kjekkaste typen. Han va litt cool me skinnjakke og høgt hår, kåpen va beig me rosa blomster på. Begge totally out of my reach. Kåpen fordi den va så dyr og mannen fordi han va så kjekk at eg aldri hadde tørt å snakke me han.

Men i dag e d noe eg faktisk liker bedre! Lekser! Wee! Og no ska eg kjøpe pannekake me egg på gaten, for d gjør at eg kommer i skikkeli skole-modus! Så mandag e mandag sjøl om d e ferie!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar