Synne til Amerika!

fredag 8. oktober 2010

Kjæreste, øl og savn!

D har vært dårlæ me blogging de siste dagene, for d har blitt ny måned og d va ikkje barebare å få betalt for internett en måned t.. Kineserene e veldi gla i påfyllingskort t alt mulig. Typ strøm, gass, vann og tydligvis internett. Men no e eg back online and i love it! :D

Hindagen va Ingrid og meg sjøl på Ikea og då kjøpte vi oss den store kjærligheten. Siden han tydligvis ikkje kommer og banker på døren og sier; Synne, eg elsker deg for den du er, spesielt når du har de rosa pysj-buksene på(d e jo d som e min store drøm. Stress-less). Først va eg ikkje helt begeistret og tenkte at e d dette eg må ta t takke me, en spygrønn kjæreste fra Ikea, men d va før eg lærte å kjenne Bruce. Ja, Bruce, ei etter Willis, men etter Andy sin kompis fra Korea(d fascinerer meg sånn me asiatere som kan velge ka som helst vestlig navn de vil og så tar de typ Bruce, Grace, Bobby osv..). Men uansett Bruce'n han e drømmemannen, d e faktisk sånn at eg liker å spoone me han. Mhm, true story. Han e me meg alle veier.. Altså fra sengen inn på sofaen og bort t kjøkkenbordet for å gjøre lekser. D e mye Synne-tid mellom meg og Bruce og d e jo aldri feil, han e alltid enig og eg får bestemme alt vi ska gjøre. Eg e rett og slett overbevist om at Bruce e mannen i mitt liv!

Her sitter Bruce og hjelper meg litt me leksene. Har eg glømt å si at han e driiit flink i kinesisk??

Ja, eg vet d e pinlig å legge ut klinebilder av seg sjøl og kjæresten, men eg ville bare at dåke sku se kor lykkeli vi faktisk e!
Utennom å ha fått meg kjæreste har eg fått drukket litt øl i ferien, og d har vært fint. Og etterlengtet, d e få andre ting som gjør meg mer lykkeli enn en kald Tsingtao. D som ikkje gjør meg lykkeli e at Helens har blitt et poppis-sted og at etter kl. 12 går de som oftes tom for kald flaske øl, og siden eg ikkje drikker draft for eg e overbevist om at d e d og ikkje akohol generelt som gir meg magasjau dagen derpå e dette et problem. Så eg har slått meg litt på vodka-redbull buckets(for å kjøpe glass e jo bare heeelt teit!) etter kl. 12 og for alle som kjenner meg e d ganske åpenlyst at dette ei e noen god ide. Men d e tydligvis prisen en må betale for å få drikke på Helens fortiden, og sånn e d!

I dag va første dagen på skolen etter sju-dager vekke.. Og d va gøtt. Eg kjente de siste dagene at eg hadde problemer me å stå opp kl.9 og at strukturen i kvardagen holdt på å komme litt out of control. Men Gao Laoshi skuffer aldri og stilte friskt me prøve første time. Dette liker vi! Og vi har fått klasseliste, noe som gir meg minner fra ungsomsskolen, så no ska eg på facen og snike.. Cant wait! :D

2 kommentarer: