Synne til Amerika!

onsdag 27. oktober 2010

Mazzazje!

I dag har vi vært ekte utlendinger i Kina og vært på massasje.. Noe som allti e en veldi intressant opplevelse og som eg alltid ender opp me å tenke; korfor gjør eg dette, e d virkeli så nice? For d e ganske så pinlæ, og du ligger der lett kledd og små kinesike menn sitter og står oppå deg og spør rare spørsmål. Og når du har trøkkt på deg en liten shorts og t-trøye i størrelse Kina e d ikkje den mest herlige tiden og bli spurt om utseende. Kinesere syns ikkje d kleint å snakke om vekt, eller kommentere viss du har rare tær, eller store nusser og ja, dåke skjønne tegningen. Dette e jo noe som vi vestlige ikkje nett eeelsker, men eg føler eg e blitt ganske herdet for d etter en stund her nede, helt t eg får på meg den der shortsen, då e d like ubehageli som første gang.. Korfor e du tjukk? Korfor e føttene dine så mye mindre enn deg? Kor mange barn har du matet me de puppene? Ja, d e noen av de vanligste spørsmålene eg før høre. Love it! :P

Men d va ei d eg skulle fortelle om, eg blei freistet av mersalg i dag, noe som eg vanligvis pleier å blankt avslå. Men han lovde gull og grønne skoger så eg slo t.. D va noe som skulle fjerne alle ureinheter i kroppen viss han skrapte på ryggen. Og eg tenkte jaja, lets be honest, it aint been that pretty lately so go for it! D va et smerte helvete! Men eg tenkte på kor mye penere, morsommere, smartere, og greiere eg skulle bli, så eg beint tenna sammen.. Men nei, nei, nei. Pent blei d ei. Og dette e grunnen t d litt lettkledde bildet av meg sjøl i dag, for et bilde sier mer en tusen ord og i dag har eg faktisk ingen ord, eg ska ikkje en gang begynne på en forklaring, eg lar bilde tale:


Jadda, jadda!

5 kommentarer:

  1. Ser ut som om du har vore i fangeleir og blitt piska!!!

    SvarSlett
  2. Oh my god! synne korfor sprang du ikkje derifrå??

    SvarSlett
  3. D va jo drømmen om å bli et bedre menneske som holdt meg igjen, eg blei lovd evig skjønnhet! :P

    SvarSlett