Synne til Amerika!

onsdag 13. oktober 2010

Fredspris oppdatering!

Så no har eg etter flere etterspørsler hjemme fra spørt læreren min om fredsprisen, d blei en klein greie.

Synne: Ehh, har du hørt om nobel prisen?
Li Laoshi: Jada, fysikk, matte osv. Very famous!
Synne: Har du hørt om kineseren som fikk den i år?
Li Laoshi: Nei, for ka? Kineserene e veldi flink i mattematikk.
Synne: Nei, fredsprisen.
Li Laoshi: Den har eg aldri hørt om..
Andre i klassen: Han kineseren som sitter i fengsel som fikk han, han jobbet for menneskerettigheter.
Li Laoshi: Nei, ikkje en kineser.
Andre i klassen: Jo.
Li Laoshi: Nei.

Franskmannen i klassen hoppet opp v-tunnelet seg inn på wiki og fant fyren(som eg ei har tenkt å skrive navnet på på bloggen min, men vi vet kem) og læreren leste.

Li Laoshi: Dette e vel ikkje sant?
Alle: Jo.
Li Laoshi: Dette har eg aldri hørt om, han e jo lærer.
Alle: Mhm..
Li Laoshi: Ok, pausen e ferdi!

Og d va all an moro ferdi og, hon va klein resten av timen og kjeftet mye. Så sånn e ståa her!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar