Synne til Amerika!

lørdag 2. oktober 2010

Fiskeutstilling! :D

 I dag har vi altså vært i Chaoyang park på fiske utstilling sammen me den kinesiske vennen t Ingrid; Son. Eg liker han veldi godt fordi han e kinesisk og lærer meg masse nye ord, Ingrid liker han fordi han e modell. Noe for alle.
 Alle fiskene va veldi spesielle og hadde masse utvekster på seg, eg skjønte aldri kas fisk d faktisk va, men d heter li yu på kinesisk. Son sa d va en skjønnhetskonkuranse for fisker, men d kan godt være d ikkje va d for d e litt kommunikasjonsproblemer og språkbarrierer når Ingrid og meg sjøl e sammen me Son.
 D va ikkje vanskeli å se at d va 1.oktober i går, hele parken va full av flagg. D va nesten ingen andre utlendinger der som vi kunne se heller, så Ingrid og meg sjøl har vært litt celebs i dag og alle ville ta bilde me oss og sendte kidza sine bort for å ta bilde osv, osv. Dette e jo sånne ting eg liker veldi godt me Kina.
 Og så gla såg eg ut i heeele dag for å ha sluppet ut av Wudaokou i noen timer! :P
Ha ein fin lørdag alle sammen, kos dåke i Espelandshallen eller på pub i Vonheim eller where ever! I dont care, eg ska jo gjøre lekser og d e jo gråådig gøy så d så! ;)

2 kommentarer:

  1. jeg setter pris på at du fremstiller meg som en ekstremt overfladisk person. virkelig.

    SvarSlett