Synne til Amerika!

søndag 24. oktober 2010

Helg me nytt pass!

Denne helgen blei ikkje helt som planlagt og eg kjenner at d sliter på nervene.. Vi skulle ut og spise middag på fredag og drikke EN øl som endte i en helaften på Helens me tre buckets og litt fylla-face'ing/skype'ing. Så d blei ei gjort så mye lekser som planlagt på lørdagen og midterms nærmer seg me stormskritt!!! MEN eg fikk sett hele sesong 5 av How I Met Your Mother på en dag, og d e vel sånn sett en liten bragd d og.

Men helgens høydepunkt va utentvil at d nye passet mitt e komt, så då må eg bare levere d inn på mandag og få overført visumet mitt og då e alt dette stresset over! :D D har vært mye greier, så d ska blir gått å få kopiert d nye passet me nytt visum og ny Resident Permitt for så å legge d i en skuff og ikkje se d igjen før eg ska hjem. Ja, d e nesten så eg har våtre drømmer om den dagen og d e ei lenge t! :D

Søndagsrfukost; kokt egg! :D

Et shlete gammalt pass og et nytt og fint!


Og eg tror nett dette gjør meg litt coolare enn gjennomsnitts nordmannen. ;)
Nok blogging, mer lekser. Vi ska se film i kveld for Ingrid har fikset sånn at vi kan se film på tv. Jaadaa, hon e så flink atte! Så då må d jobbes litt! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar