Synne til Amerika!

lørdag 30. oktober 2010

Ein flyktning frå Korea.

I dag har Ingrid og meg sjøl vore på middag på den koreanske(reastauranten) ette gammalt i lag me guttene, annledningen va at Ahjin, skotten sin koreanske kjæreste, va i Beijing for helgen. Eg trodde hon va her på weekend tur sponset av mor av far( de fleste av koreanerene e stort sett d..), men nei. Hon hade rett og slett stukket av hjemme fra og sagt hon skulle på work camp me universitetet sitt i Korea. Ja, nett så på tv. Stukket av hjemmefra for å treffe kjæresten som bor i et ant land. Talkin' bout forbudt kjærleik! Og tøtto e 22 og må rømme fra foreldrene for å treffe kjæresten fordi de ikkje e gift! Kan du tro, og et land som Sør-Korea, som e Asia's svar på USA e de fremdeles så konservative.. D e rett og slett awesome! Hon e min helt! Heia kjærleiken e dagens visdoms ord fra meg!

Koreas tøffeste, Norges tøffeste og Ingrid!

Eg håper dåke notere ka klokken e, at eg blogge og ka eg har gjort på i kveld.... Alt in the spirit of midterms! :P Kos dåke, drikk en øl for meg!

2 kommentarer:

  1. og ingrid? thats it?? du bør redigere det innlegget synne. for husfredens skyld!

    SvarSlett
  2. Ingrid, eg prøver å ikkje hause opp forholde vårt så mye. Eg syns at mine følelser for deg e noe mellom meg og deg.

    SvarSlett