Synne til Amerika!

torsdag 28. oktober 2010

Elsker Chaoshifa med hele mitt hjerte!

Et kort blogg innlegg for å dele gleden over Chaoshifa! Dette e d lokale supermarkedet som har ALT! Og i dag har eg funnet to ting som eg har leitet leeeenge etter i Kina; ull-stilongs og sminkefjerningsservietter! Greit ullstilongsen e litt formløs og for menn me tissehull framme, men kem kan klage når den kostet 33 kuai 80. Iallefall ikkje eg.Sminkeserviettene e va litt i såpeteste laget og øynene svir litt, men d e bedre enn at halve vekten i kofferten e fra sminkeservitter.. Finfinfint! Og så har Ingrid og meg sjøl kjøpt oss varme-vifter. Me lampe! D e nett som vi har kjøpt Syden (ja, Annette du vet syden..) og den står på bordet i stuen. Its just bloody awesome!
Borthen e veldi fornøyd me å ha fått Syden i hus. :)
Sånn ser Syden faktisk ut!

Endelæ! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar