Synne til Amerika!

onsdag 10. november 2010

Frå bollar til burritos!

I dag har vært dagen for hjemmelaget mat og d passer meg veldi fint, har vært kjempe matlei i d siste, så d va stor ståhoy og hela i taket når eg kom hjem og Ingrid hadde laget lunsj. Fantastisk godt; salat, kjøttdeig og søtpotet! Eg har lovd å spre ordet, og eg stiller meg hundre prosent bak d; Husmors potensialle deluxe! Gruelæ go' på å lage mat. Så etter å ha sotte en stund å stønnet i nytelse av d, ringte svenskene og minnte oss på at vi hadde middagsavtale me de. Så då kom de, klar for spagetti kjøttdeig, Malin cooket eg kuttet, hadde ikkje d vært for at hon va opptagen hadde eg reklamert litt for hon og; nok et herremåltid! Så i dag har eg spist altfor masse og gjort altfor lite, eg har bare d absolutte minimum for å overleve skoledagen i måren..

På skolen i dag hadde vi lærerstudent som underviste, d ska vi ha i måren og. Min kinesisk e enno på d nivået at d har veldi å si ka dialekt folk snakker for at eg ska skjønne, og hon her snakket en løyen dialekt og skrev stygge tegn på tavlen. Vi skjønte lite og hon blei stresset og då skjønte vi enno mindre! Eg syns så synd på hon, og alle vi prøvde vårt beste, men vi skjønte rett og slett ikkje ka hon sa. Håper d blir bedre me hon som ska være i måren, hon e heldigvis 北京人 (fra Beijing(følte eg måtte skrive litt tegn, late som eg e litt på topp siden eg nesten ikkje har gjort lekser..)).

Nei, no ska eg inn å snike litt på bloggen t Tone Damli, har ikkje vært så flink på holde kontroll på Tone i d siste. In love, hon e så fantastisk cool! Aww! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar