Synne til Amerika!

fredag 5. november 2010

Klassetur! :)

I dag va den store dagen som vi har ladet opp t i ukesvis no, at vi skulle på tur me klassen og se Himmelske Tempel. Vi har typ snakket om d daglig i klassen, og på diktaten om morningen e d alltid en setning eller to om at vi ska på tur og kor vi ska og ka vi ska få se osv. Og d blei en fin dag, fint vær over 20grader og knall sol, fine folk i klassen og d Himmelske Tempel e like fint som de fire andre gangene eg har sett d. Læreren vår Gao Laoshi va i fyr og flammer hele dagen d e veldi kjekt. Eg fikk snakket me noen kinesiske kidz som Gao Laoshi presset meg på og fikk prøve kinesisk taiqi badminton. :)


Dette e klasse 1001, eller typ nesten iallefall.
På bildet e de i klassen min som va der. Fra venstre HuaDaQin fra Sverige, MaSen fra England, Diana fra Russland, Malin fra Sverige, AiMa fra England, MaTeSi fra Sverige, MaiDaJun fra Sverige. Og framme e meg og japaneren! Hon heter Natsuki! :D Vi mangler Tonga, Saudi Araberen, franskmannen, Nina mei lai og den nye spanske jenten vi har fått i klassen.

Etter på va vi(vi har noe offisielt utvidet seg fra Ingrid og meg sjøl til no å være Malin, Ahn, Ingrid og meg) på shopping på Pearl Market som e rett ved siden av Himmelske Tempel. Eg fikk endeli kjøpt meg Converse som eg har tenkt på i evigheter at eg måtte kjøpe. Nesten kvar morning tenker at eg skulle hatt meg et par Converse, og no har eg d. Eg tror ei eg kommer t å angre på de 50 kuai'ene. D eg kjente eg angret på allerede mens eg betalte va noen høretelefoner som eg blei prakket på. Eg sto der og glodde ut i luften mens eg ventet på de andre og så maste hon sånn og så va d så billig og så blei eg litt revet me rett og slett. Jaja.

I kveld har vi vært på koreanske BBQ, typ tredje gangen på en uke og eg blir like overrasket kver gang over kor gøtt d, heeelt fantastisk! D e liksom ingenting som e feil me d; brokkoli i tidenes saus, kalde nudler og kimshi. Nei, heeelt utroli! Men no e d sofaen, store planer om å se en film, stilongsen e på og eg ska henge altfor masse på face i kveld. Awesome fredag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar