Synne til Amerika!

søndag 28. november 2010

Ukens beste dag! :D

Fredag e uten tvil min favorittdag, denne fredag va inget untak. De to siste timene har vi et fag som eg ikje skrevet om før av den enkel grunn at eg ikkje helt har skjønt ka vi gjør eller ka fag d e. Vi typ leser tilfeldi ord og på slutten så analyserer vi dikt eller hører på kjærlighetssanger. Malin og meg sjøl har en teori på at læreren vår nett har gått gjennom et svært stygt brudd der kjæresten va utro, for d e temaet for alle dikt og sanger vi hører på. Men uansett d va ei d eg skulle fortelle om, forrige fredag hadde vi prøve i dette faget, og denne fredagen fikk vi resultatet. Eg begynner mer og mer å verdsette at lærerene leser resultatene høgt i klassen no når eg har begynt å være en flittig student. (Ja, der prøvde eg å¨leggeinn litt halvskjult skjryting av meg sjøl.) Prøven hadde gått veldi fint!

Veldi klar for helg, og veldi lei kjærlighetsdikt!

Alt eg treng for å være lykkeli, leksebøker, snus, vintage mobilen min og svartaboke!
Vi gikk rett hjem fra skolen og tok en liten reprise på dagen før me instant noodles og Big Bang Theory. Eg føler instant noodles har et ufortjent dårli rykte, for d ei så dårli som folk ska ha d t, eg vil rett å slett påstå at d e gøtt! :D Så va vi t frisøren og farget håret t Malin typ tre ganger og viss eg ska være helt ærlig så blei d faktisk aldri kjempe fint! Kinesere pluss vestlig hår e sjelden en god kombinasjon! Men d e jo alltid nice å være hos frisøren, slippe å vaske håret sjøl e jo alltid en høydare! :P

I dag ska vi ut å sjekke Beijings shopping muligheter, hører de har litt div å tilby. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar