Synne til Amerika!

søndag 21. november 2010

Heykel!!! :D

Så då va endeli gutten tilbake! Eg tror at alle trenger en fransk tøs for å være lykkeli og eg tror vi har den beste av alle! Borthen og meg sjøl har vært inni en liten boble av glede hele uken, dette har vi ventet leenge på! Og på fredag blei d feiret me stiil, vi inviterte t en liten festivitas hjemme hos oss sjøl me våre nærmeste 40 venner.. Eg skulle gjerne likt å gi en detaljert beskrivelse av kvelden, men eg tror ikkje d egner seg å gjenfortelle noe som helst egentli! Men Borthen sier d va grueli kjekt.

Her e Borthen komt hjem fra en liten handletur på Chaoshifa.

Handlevognen fortsatte å være veldi praktisk. Bildet e litt blurry for å demonstere synet mitt hele kvelden.
Lørdagen blei en klassisk dagen derpå, der eg først greide å karre meg inn i sengen t Ingrid, og så utpå kvelden inn på sofaen. Fresht. Vi spiste først Maccen, så bestilte vi fra Pyro pluss div chips og sjokolade. D va høy pysjamas-faktor og gammel sminke, d e på sånne dager eg kanskje kan forstå litt korfor frierene ikkje står i kø heilt t Skaret.

Lørdags-kos! <3
Men no e d studystudystudy! Tjohoo!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar