Synne til Amerika!

torsdag 11. november 2010

Formiddagsfyll.

I dag va eg på lunsj me Andy, Ivan, verdens søteste japaner Taro og tidenes cooleste koreaner Bruce. Jess, d e navnebroren t Bruce'n min. <3 Vi va på den nye koreanske bbq restaranten på skolen (tatt litt av me korean bbq i d siste, and i love it!) og d hele begynte som en spøk når vi bestilte den første flasken me soujiu. Og så ballet d bare på seg, maten va litt treig og d va grueli gøy å shot'e. Og eg blei bare bedre i kinesisk før kvar shot, de to asiaterene snakker ikkje engelsk, så eg følte eg gjorde felleskapet en tjeneste me å fortsette å drikke! Før lunsjen va over hadde fem flasker gått me og eg får si d som d e; eg va på en liten snurr!

Men snurren e over, ingenting tar knekken på formiddagsfyll som å være aleine hjemme me enorme mengder lekser. Nei, pugg mer, blogg mindre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar