Synne til Amerika!

torsdag 11. november 2010

Innlegg 3

Ja, d har tatt litt av i dag.. Men eg ser at Voe og andre kjendis-blogger(jadda, føler eg kjører samme liga som de, eg e ei flau!)blogger flere ganger for dagen, så då gjør eg d samme. Ingrid sier at d e fordi de får penger for d, mens eg gjør d bare fordi eg har så masse på hjertet! :P

Eg må bare få fram etter at Annette kommenterte at d va mye mat og drikke fortiden og lite lekser at eg i dag kan alle tegnene som aldri å pleier å kunne de, oppned, baklengs og i blinde. D e nesten så eg vurderer å melde meg frivillig t diktat i måren, ta en for laget rett og slett. Men kan være eg ikkje e like tøff i måren, får nett se på den.


Mye mat og drikke, men som oftes blir d inntatt her forran skolebøkene! :/

No driver Ingrid å sender artikler fra seher.no t meg på Skype, nei, altså eg mener hon kommer inn og forteller d t meg, vi snakker jo ikkje på Skype sammen når vi sitter tre meter fra kverandre. Grenser kor avhengig folk ska være av kverandre. Uansett, denne linken fra seher.no(en side eg aldri villet funnet på å gå innpå ellers) va om Seth Rogen og når han forlovet seg. Eg bare; takk f**n ska du, har ikkje eg hatt d tøft nok i dag når eg skjønte at d ikkje kom t å bli meg å Shatta for alltid. Shatta e d vi kaller Saudi Araberen i klassen for Saudi Arabia e Shattaallabowen på kinesisk(der i helt feil pinyin).

I dag e d forresten singel-dagen i Kina. Eg vet ikkje helt ka d e for noe, men eg følte d va en dag verdt å feire, så har tatt litt av på noen nøtter Ingrid har kjøpt på Chaoshifa!

Ingrid sier d e peanøtter, hon e litt flinkere å detect sånne ting som d, grueli gøtt e d iallefall!
 Eg lover dette e siste innlegg for i dag, for no går eg faktisk og legger meg! God natt!

2 kommentarer:

  1. synne, selvom du har egen blogg og greier, er det ikke greit å lyge. man kan ikke bare dikte historier, og late som om de faktisk har skjedd.

    SvarSlett
  2. Borthen, vil du ta denne diskusjonen? Vil du? 商量 btw, en av ordene t i måren. Oh yeah, on fire!

    SvarSlett