Synne til Amerika!

onsdag 2. mars 2011

Brev, film og skole!

Etter en liten misforståelse har eg hatt første skoledag i dag. Eg trodde egentli d skulle vært på mandag, men det var d ikkje så då fikk eg to ekstra dager me ekstrem film-titting. Ikkje så masse å finne på uten internett og med begrensede midler. Og så fant eg et brev fra farmor i postkassen, d va sendt typ i desember, men d var likevel veldig kosli. Farmor e en ekstremt flink brevskriver, hon skriver ofte på rim og har hon fin løkkeskrift.

Men tilbake t første skoledag som kanskje ikkje gikk strålende, men mer greit. Eg har komt i heeelt feil klasse, de begynner liksom to bøker foran der eg va komt t så d e typ 1000 tegn eg ikkje kan som eg burde kunne for å lese tekstene. Men eg tror eg har greid å få byttet klasse, litt uvisst for d gikk veldig hardt for seg oppe på kontoret, men det blir spennende å se i måren! I klassen va d bare asiatere og div stan-mennesker. Eg prøver hardt å ha et åpent sinn, men eg vil ikkje gå i klasse me asiatere og stan-mennesker. Asiatere for de e så veldi flinke i kinesisk og stan-mennesker for de fremdeles har litt sovjet-disiplin igjen i kroppen og e derfor kjempe flink t å gjøre lekser! Oj, der kom slusken i meg fram.. Eg kjenner det e hardt å begynne igjen og bare sette seg ned og tenke; her ska eg sitte de neste seks timene for å pugge tegn t eg ska legge meg! Nei, det måtte bare ut, eg mente d ikkje! No ska eg begynne på leksene! Og forhåpentligvis i måren kunne skrive om den en gang til nye klassen i måren som eg ska hele semesteret! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar