Synne til Amerika!

søndag 13. mars 2011

Moro med klassen!

På fredag var eg ute me klassen, først på middag og så på disco! Siden eg ikkje e den store disco-fan og til no heller den største fan av mine klassekamerater tok eg mine forhåndsregler og sa at eg egentli hadde en avtale me noen andre venner og kunne ikkje være så lenge. Men både middagen og forsåvidt disco opplevelsen gikk over all forventning! Eg fikk meg til og med en liten kjærlighetserklæring fra han Kazakhen i klassen som gidde oss en kniv på mandag og d va jo veldi koslig. 

Noen av jentene i klassen, eg skulle ønske eg kunne imponere me å kunne navnene, men nei..

Beileren min og en jente fra Kasakhstan. ;)

WoHee som va intressert i engelsk og meg!
Så det va en fin fredag, eg føler at eg ikkje lenger e så Viggo Venneløs og at d kommer t å bli litt kjekkere å gå på skolen på mandag! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar